TDS Chamonix - 2019

2019.08.29 00:00
A Világ rohan, szalad! Tehát már Mindenki szalad és fut. Ennek következménye, hogy a hőn áhított versenyekre már nem tudsz úgy jelentkezni, hogy az indulásod biztos lesz. Ott van a sorsolás „giotinja”. A Véletlen nagy úr, így minden tiszteletem az Övé. A 2018-as UTMB-re 3 évig vártam. Újra és újra jelentkeztem, persze minden évben teljesíteni kellett a szintet, a három kemény versenyt, ami összességében 15 pontot ért. Ez már nem is „lottó”, hanem egy szüntelen „kaparós sorsjegy”, mint ahogy a Spartathlonért is ezt teszem ...

Olvass tovább: https://wojtek63.webnode.hu/elmenyeim/tds-chamonix-2019/
A Világ rohan, szalad! Tehát már Mindenki szalad és fut. Ennek következménye, hogy a hőn áhított versenyekre már nem tudsz úgy jelentkezni, hogy az indulásod biztos lesz. Ott van a sorsolás „giotinja”. A Véletlen nagy úr, így minden tiszteletem az Övé. A 2018-as UTMB-re 3 évig vártam. Újra és újra jelentkeztem, persze minden évben teljesíteni kellett a szintet, a három kemény versenyt, ami összességében 15 pontot ért. Ez már nem is „lottó”, hanem egy szüntelen „kaparós sorsjegy”, mint ahogy a Spartathlonért is ezt teszem ...

Olvass tovább: https://wojtek63.webnode.hu/elmenyeim/tds-chamonix-2019/

A Világ rohan, szalad! Tehát már Mindenki szalad és fut. Ennek következménye, hogy a hőn áhított versenyekre már nem tudsz úgy jelentkezni, hogy az indulásod biztos lesz. Ott van a sorsolás „giotinja”. A Véletlen nagy úr, így minden tiszteletem az Övé. A 2018-as UTMB-re 3 évig vártam. Újra és újra jelentkeztem, persze minden évben teljesíteni kellett a szintet, a három kemény versenyt, ami összességében 15 pontot ért. Ez már nem is „lottó”, hanem egy szüntelen „kaparós sorsjegy”, mint ahogy a Spartathlonért is ezt teszem ... TOVÁBB >>>