Járni

2022.09.03 00:00
Régóta nem ’jártam’ ennyit. Ultrafutó szemmel ez egy pillanat, az első frissítő pont. Ha ez megvan, csak akkor jutsz el a következőhöz. Mindig is őszintén hangoztattam a tiszteletemet a kezdők iránt. Szurkoltam a nekiveselkedő ötösöknek, a tovább küzdő tízeseknek. Most pedig saját bőrömön tapasztalhatom meg az együttérzéseimet. Kezdők vagyunk mindannyian. Minden reggel.

Olvass tovább: https://wojtek63.webnode.hu/irkalas/jarni/
Régóta nem ’jártam’ ennyit. Ultrafutó szemmel ez egy pillanat, az első frissítő pont. Ha ez megvan, csak akkor jutsz el a következőhöz. Mindig is őszintén hangoztattam a tiszteletemet a kezdők iránt. Szurkoltam a nekiveselkedő ötösöknek, a tovább küzdő tízeseknek. Most pedig saját bőrömön tapasztalhatom meg az együttérzéseimet. Kezdők vagyunk mindannyian. Minden reggel.

Olvass tovább: https://wojtek63.webnode.hu/irkalas/jarni/
Régóta nem ’jártam’ ennyit. Ultrafutó szemmel ez egy pillanat, az első frissítő pont. Ha ez megvan, csak akkor jutsz el a következőhöz. Mindig is őszintén hangoztattam a tiszteletemet a kezdők iránt. Szurkoltam a nekiveselkedő ötösöknek, a tovább küzdő tízeseknek. Most pedig saját bőrömön tapasztalhatom meg az együttérzéseimet. Kezdők vagyunk mindannyian. Minden reggel.

Olvass tovább: https://wojtek63.webnode.hu/irkalas/jarni/

Túra: 26,7 km; 821 m szintemelkedés; 5 óra 5 perc; Keszthelyi-hegység (Nagymező – Láz-hegy – Nagymező)

Régóta nem ’jártam’ ennyit. Ultrafutó szemmel ez egy pillanat, az első frissítő pont. Ha ez megvan, csak akkor jutsz el a következőhöz. Mindig is őszintén hangoztattam a tiszteletemet a kezdők iránt. Szurkoltam a nekiveselkedő ötösöknek, a tovább küzdő tízeseknek. Most pedig saját bőrömön tapasztalhatom meg az együttérzéseimet. Kezdők vagyunk mindannyian. Minden reggel.

TOVÁBB >>>