Itt vagyok, ragyogok!

2022.05.21 00:00

265 km; 1280 m szintemelkedés; 15 óra 50 perc. Hegyen völgyön és síkon a Balaton körül. Bringával, de azért csak egy kör volt, vagy mi a fene.

Itt vagyok! Most vagyok! Ott maradtam a jelenben. Figyeltem, hogy mi történik körülöttem és figyeltem, hogy mi történik bennem.

Befogadtam az utat, az eget, a napsütést, a felhőket, a fákat, a kalászokat, a nádszálakat, a madarak hangját, a mámorító bodzák és bódító akácok illatát, a tüdőmből ki-bejáró levegőt, a szembejövő embereket. Láttam ezeket úgy, ahogy vannak, se többet, se kevesebbet. Hagytam, hogy megtöltsenek, hogy több legyek testben és lélekben. Beleolvadtam és része lettem. Mert ennek vagyok része már mióta, de sokszor csak vakon elsietek a pillanat mellett.

TOVÁBB >>>

Hegyen völgyön és síkon a Balaton körül. Bringával, de azért csak egy kör volt, vagy mi a fene.

265 km; 1280 m szintemelkedés; 15 óra 50 perc



Olvass tovább: https://wojtek63.webnode.hu/irkalas/itt-vagyok/

Hegyen völgyön és síkon a Balaton körül. Bringával, de azért csak egy kör volt, vagy mi a fene.

265 km; 1280 m szintemelkedés; 15 óra 50 perc



Olvass tovább: https://wojtek63.webnode.hu/irkalas/itt-vagyok