Arany Köpések

2017.04.27 13:37

" Kinek kell egy játék, amiben a csillagok mind kövek..? " -Kispál és a Borz-

 

" A magban nem látni a kenyeret. Az lesz belőle! Hidd el, minden reggel! " -wojtek-

 

" Ami éppen feszíti a tüdődet, az az egyetlenegy korty levegő a tied. Csak az biztos. Minden további pillanatért tenni kell! " -wojtek-

 

" Nem akkor érsz célhoz, ha mindent kimerítettél, hanem ha megtaláltad a kimeríthetetlent. " -Hamvas Béla-

 

" Éld végig a mát és tudd, mit csinálsz holnap! " -wojtek-

 

" ÚT ... hogy hova visz? Mindegy! Csak lássam ..." -wojtek-

 

" Ha mindig előre lépsz és csak veszed a levegőt, akkor soha sem lesz ráncos a szíved! " -wojtek-

 

" Hogy mi van kívül? Lényegtelen! Ha már tudod, mi van belül. " -wojtek-

 

" Reggel bevertem a fejem. És hirtelen a Paradicsomban találtam magam. Erre Évát láttam, arra pedig Ádám volt. Egyszer csak Ádám elkezdett futni Éva után.
... Heuréka!! Megtaláltam!!
Futás nélkül nincs ÉLET!
" -wojtek-

 

A sikerhez sok-sok edzésre van szükség, a még több edzéshez kudarcok kellenek! ”  -wojtek-

 

" Az én történetem bárkié lehet, aki valaha elakadt, aki valaha arról álmodott, hogy többet tegyen, több legyen. " -Scott Jurek- Futni, enni, élni

 

" Álmodozva nézel az útra, igen így vagy úgy talán végül és csupán ... és ki tarthat vissza, - mondd - egy KENGURUT!? " - Fonográf