A lábbal írt történet

2018.09.28 00:00

Az idő és a tér kaotikuma.

Nagyon jól sikerült a felkészülés. Nyáron meglett az első Ultrabalaton. A tihanyi befutó csodálatos elégedettséget adott. Így duskáltam a kvalifikációban, mert még érvényes volt a Bécs-Pozsony-Budapest 320 km-e is. Nagy izgalommal közelítettem tehát az első, 2009-es pontra.Az idő és a tér kaotikuma.

Nagyon jól sikerült a felkészülés. Nyáron meglett az első Ultrabalaton. A tihanyi befutó csodálatos elégedettséget adott. Így dúskáltam a kvalifikációban, mert még érvényes volt a Bécs-Pozsony-Budapest 320 km-e is. Nagy izgalommal közelítettem tehát az első, 2009-es pontra.

Olvass tovább: https://wojtek63.webnode.hu/elmenyeim/spartathlon-2018/

Az idő és a tér kaotikuma.

Nagyon jól sikerült a felkészülés. Nyáron meglett az első Ultrabalaton. A tihanyi befutó csodálatos elégedettséget adott. Így duskáltam a kvalifikációban, mert még érvényes volt a Bécs-Pozsony-Budapest 320 km-e is. Nagy izgalommal közelítettem tehát az első, 2009-es pontra. TOVÁBB >>>